Paulies Ginger
• SEA • SEO • social ads • e-mailmarketing
Paulies Ginger maakt kurkuma en gemberdranken met 100% biologische ingrediënten. De webshop was gemaakt, de klanten zijn tevreden en er liggen veel kansen in de markt.
Hoe gaan we dit aanpakken? Waar moeten we beginnen? Hoe behalen we succes?
Tijd voor een samenwerking met CARAMBA!
Meer conversies
uit de webshop
Paul, Yvonne en Eric zochten een partij die hen helpt bij het opzetten en beheren van hun online marketing activiteiten. Na het proeven van Paulies Ginger waren wij razend enthousiast en vol energie om aan de slag te gaan!
Opvallen op social media
Het vergroten van naamsbekendheid is een belangrijke manier om meer sales te kunnen genereren. Daarvoor moet je opvallen. Met creatieve en authentieke content trek je de aandacht van een breed publiek op social media.
Gember vs. Kurkuma
Met de interactieve ‘Gember vs. Kurkuma’ campagne op Meta, waarbij gebruik werd gemaakt van Typeform, wisten we een indrukwekkend lage cost per click te realiseren.
Het quiz-format maakte de campagne speels en interactief, waardoor veel gebruikers actief deelnamen. De resultaten gaven bovendien waardevolle inzichten in consumentenvoorkeuren, wat toekomstige campagnes verder heeft geoptimaliseerd.
Duur appelsap
Voor Paulies Ginger verzorgen wij de campagnes via Facebook en Instagram. We zetten regelmatig nieuwe campagnes op, zodat we het meeste resultaat halen uit het mediabudget dat zij investeren.
Onze marketeers hebben onder meer de campagne ontwikkeld rondom ‘Duur appelsap’. Deze campagne heeft ontzettend goed gepresteerd binnen de doelgroep met hoge engagement en heel veel bereik.
Innovatieve invalshoek ‘Black Friday’
In lijn met de duurzaamheidsambities van Paulies Ginger is het concept van ‘Green Friday’ geïntroduceerd. In plaats van mee te gaan in de koopgekte van Black Friday, hebben we samen besloten een percentage van de opbrengsten te doneren aan de Plastic Soup Foundation. Hiermee toont Paulies Ginger zijn inzet voor een schonere wereld.
Grafisch design
Wat is een campagne zonder mooie foto’s en een opvallend ontwerp? Ook dit onderdeel gaat in samenwerking met team Paulies. Zij maken foto’s van producten / ingrediënten en wij maken er mooie advertenties van. Het oog wil ook wat
Vindbaarheid vergroten
De huidige klanten van Paulies Ginger weten Paulies Ginger goed te vinden. Via de webshop, op de zaterdagmarkt of in één van de winkels. Dit zijn veelal terugkerende klanten omdat ze zo enthousiast zijn over de drankjes van Paulies.
Maar hoe genereer je nieuwe klanten? Door online goed vindbaar te zijn op de ‘zoektermen’ waar de doelgroep op zoekt.
We hebben een uitgebreide data-analyse gemaakt, het SEA account (Google Ads) opgezet en de SEO-werkzaamheden uitgevoerd.
Binnen twee maanden hadden we al 5 noteringen op de eerste pagina in Google behaald. Dit resulteerde direct in toename van het aantal websitebezoekers en sales!
Paul, Yvonne en Eric hebben het druk met de productie van hun heerlijke drankjes, het runnen van de webshop, inpakken en versturen van de bestellingen, aangaan van samenwerkingen, schrijven, fotograferen en ga zo maar door. Tijd voor marketing is er bijna niet.
CARAMBA fungeert als een verlengstuk van Paulies Ginger. Wij zijn onderdeel van het team. We denken mee, adviseren, geven tips en ondersteunen bij het opzetten en uitrollen van de campagnes.
Paul, Yvonne en Eric hebben het druk met de productie van hun heerlijke drankjes, het runnen van de webshop, inpakken en versturen van de bestellingen, aangaan van samenwerkingen, schrijven, fotograferen en ga zo maar door. Tijd voor marketing is er bijna niet.
CARAMBA fungeert als een verlengstuk van Paulies Ginger. Wij zijn onderdeel van het team. We denken mee, adviseren, geven tips en ondersteunen bij het opzetten en uitrollen van de campagnes.