- Berichten
- Is in-app shopping de toekomst van e-commerce?
Is in-app shopping de toekomst van e-commerce?
Is in-app shopping de toekomst van e-commerce? ๐ฑ Door een nieuwe Facebook Ads update lijkt het in die richting te gaan….
Facebook de update
Facebook test momenteel een Ads-functie waarmee je tot 10% van je verkeer naar je Facebook en Instagram Shops kunt leiden in plaats van naar je website.
๐ช๐ฎ๐ฎ๐ฟ๐ผ๐บ ๐๐ฎ๐ฐ๐ฒ๐ฏ๐ผ๐ผ๐ธ ๐ฑ๐ถ๐ ๐ฑ๐ผ๐ฒ๐: Waarschijnlijk als gevolg van Apple’s IOS14.5 update waardoor tracking op Apple apparaten moeilijker is geworden.
Als alles binnen de Facebook app gebeurt, kan het bedrijf de conversies zien. Dat is belangrijk omdat Facebook die gegevens kan gebruiken om verder te optimaliseren en om meer over de gebruiker te weten te komen op het betreffende platform.
Het wordt voor grote platformen steeds belangrijker dat de conversieactie ook daadwerkelijk op de platformen wordt uitgevoerd. Alleen zo kunnen ze met 100% zekerheid garanderen dat de conversie plaatsgevonden heeft.
Het zou niet gek zijn als tegen 2022 of 2023 de meeste e-commerce aankopen in-app plaatsvinden in plaats van op je eigen website.
Ons werk
Waar zoeken mensen naar? Waar laat de concurrentie kansen liggen? Dankzij onze slimme SEO-strategie steeg het aantalย organische bezoekers met +36.000! personen in รฉรฉn jaar.
De uitdaging? Een jongere doelgroep interesseren voor kunstuitleen. Het resultaat? +380 leads met รฉรฉn campagne.ย
Dankzij onze datagedreven aanpak bouwen wij advertentiecampagnes die zich terugverdienen. Voor Fairytabs hebben we +1.000 advertenties getest om de optimale strategie te ontwikkelen.
Let's START
Wake up! Wat is jouw marketinguitdaging? Onze marketeers en creatives staan voor je klaar. Vraag vrijblijvend een offerte aan.๐