Internet of Things

De deurbel, thermostaat of lampen: het wordt allemaal ‘slimmer’. Het is dan ook onderdeel van het internet der dingen (of wel: “Internet of Things” genoemd). Voor velen is het wachten op een koelkast die jouw boodschappenlijstje maakt, alles besteld en het vervolgens laat bezorgen. Dit fenomeen is op zichzelf natuurlijk dan ook erg interessant. Maar ook marketingtechnisch levert dit weer nieuwe kansen en mogelijkheden op waar wij van CARAMBA! het meest geïnteresseerd in zijn.
Internet of things

Wanneer dit concept volledig geïntegreerd en maximaal uitgevoerd is, komt hier heel veel data bij kijken. Al deze extra informatie kan in het marketingsegment slim benut worden. Er kan veel meer informatie worden geanalyseerd met betrekking tot het klant- en koopgedrag. Vervolgens kunnen marketingcampagnes nóg beter afgestemd worden op de wensen en behoeften van de klant. Win-win dus!

De ontwikkelingen binnen “The Internet of Things” zijn in continu in beweging. De slimme koelkast is dan nog niet zo ver, maar dit en nog veel meer staat ons hoe dan ook te wachten. Caramba! Is er een in ieder geval klaar voor. Benieuwd of de “Internet of Things” kansen biedt voor jouw bedrijf? Nu of straks in toekomst? Neem contact met ons op!