- Berichten
- Email, het volgende slachtoffer van apple’s “War for privacy”
Email, het volgende slachtoffer van apple’s “War for privacy”
Maandag komt Apple’s iOS15 uit…
En daarmee is ook het het volgende privacy slachtoffer van Apple aangekondigd…. E-mail ❌ 📧
Het einde van e-mail?
OS15 blokkeert de e-mailpixel van email providers en kan daardoor de open rates of IP/locaties niet meer tracken. Hierdoor wordt A/B-testen moeilijker of bijna onmogelijk.
Het einde van e-mail? Vast niet. Maar wel weer een ‘bump-on-the-road’.
Gelukkig zijn er nog tal van andere ‘best practices’ waardoor je ervoor zorgt dat zelfs als je deze metrics niet meer in kunt zien, je nog steeds maximaal resultaat uit je email campagnes kunt halen.
Ons werk
Waar zoeken mensen naar? Waar laat de concurrentie kansen liggen? Dankzij onze slimme SEO-strategie steeg het aantal organische bezoekers met +36.000! personen in één jaar.
De uitdaging? Een jongere doelgroep interesseren voor kunstuitleen. Het resultaat? +380 leads met één campagne.
Dankzij onze datagedreven aanpak bouwen wij advertentiecampagnes die zich terugverdienen. Voor Fairytabs hebben we +1.000 advertenties getest om de optimale strategie te ontwikkelen.
Let's START
Wake up! Wat is jouw marketinguitdaging? Onze marketeers en creatives staan voor je klaar. Vraag vrijblijvend een offerte aan.👇