Ga het gesprek aan met jouw klant! Dit doe je bijvoorbeeld met de inzet van ππ€π£π«ππ§π¨ππ©ππ€π£ππ‘ π’ππ§π ππ©ππ£π. Met behulp van intelligente chatbots en geautomatiseerde berichten betrek je potentiΓ«le klanten op een persoonlijke manier bij jouw organisatie.
Deloitte gaf in 2020 al in hun Global Marketing Trends report aan dat organisaties die sneller en persoonlijker klanten kunnen bedienen het gaan maken in 2021.
maar hoe doe je dat dan?
Een leuke en relatief laagdrempelige manier om hiermee te starten is door Linkedin gesponsorde InMail berichten in te zetten. Dan ziet de gebruiker een bericht van jou of van een van jouw medewerkers. Een gesprek ontstaat snel en gemakkelijk omdat de potentiΓ«le klant direct een bericht terug kan sturen.
πΏπ π§ππ¨πͺπ‘π©ππ©ππ£β
85%(!!) van de mensen stuurt een berichtje terug.
ππ²π π΄π²π΅π²πΆπΊβ
1. De juiste doelgroep bereiken
2. Een sterk bericht en Call To Action
3. De juiste doelstelling
Er zijn nog talloze andere manieren hoe je dit op kunt zetten. Benieuwd naar hoe wij conversational marketing voor jouw bedrijf in kunnen zetten?
Neem contact met ons op! hello@carambamedia.nl
Ons werk
Waar zoeken mensen naar? Waar laat de concurrentie kansen liggen? Dankzij onze slimme SEO-strategie steeg het aantal organische bezoekers met +36.000! personen in één jaar.
De uitdaging? Een jongere doelgroep interesseren voor kunstuitleen. Het resultaat? +380 leads met één campagne.Β
Dankzij onze datagedreven aanpak bouwen wij advertentiecampagnes die zich terugverdienen. Voor Fairytabs hebben we +1.000 advertenties getest om de optimale strategie te ontwikkelen.