Brecheisen Makelaars

Brecheisen Makelaars is één van de tien grootste makelaarskantoren in Nederland. Als toonaangevende makelaar in Utrecht en omgeving willen zij niet alleen offline, maar ook online hun positie versterken. Zij hebben ons ingevlogen om de lancering van hun online zichtbaarheid te versterken en bereik binnen de juiste doelgroep te realiseren.

“We willen weten wie er in markt is om een woning te verkopen. Bij die mensen moeten we op de shortlist komen.”

Marketing
voor makelaars

Inmiddels heeft ons team aardig wat ervaring met marketing voor makelaars. Met onze bewezen groeistrategie, gerichte SEO-inspanningen en een slimme social media advertentiefunnel, helpen we Brecheisen Makelaars om hun digitale doelen te bereiken en hun concurrentiepositie te versterken.

#1 in Google

Bij het lanceren van de nieuwe website voor Brecheisen Makelaars was het cruciaal om de belangrijke zoekposities grotendeels te behouden, vooral op competitieve zoektermen zoals “Makelaar Utrecht”. 

Door een grondige analyse en een strategische aanpak hebben we dit weten te realiseren. De site bleef goed vindbaar en verloor geen waardevolle bezoekers. Dit resultaat was niet alleen een opluchting voor Brecheisen, maar ook een bevestiging van onze effectieve werkwijze.

Vindbaarheid versterken

Onze SEO-strategie voor Brecheisen Makelaars richt zich op de belangrijkste zoektermen in hun branche, zoals “Makelaar Utrecht”, “Huis verkopen Utrecht”, “Aankoopmakelaar Utrecht” en “Makelaar Leidsche Rijn”. Door content te optimaliseren en gerichte campagnes op te zetten, zorgen we ervoor dat Brecheisen hoog scoort op deze zoekwoorden. Dit vergroot hun zichtbaarheid bij potentiële klanten die op zoek zijn naar makelaarsdiensten in deze regio.

Social Media Advertentiestrategie

Naast SEO hebben we een doordachte social media advertentiestrategie opgezet voor Brecheisen Makelaars. Deze aanpak zorgt ervoor dat we potentiële klanten op elk punt in hun beslissingsproces effectief kunnen bereiken en converteren.

Hierbij werken we volgens het Tofu-Mofu-Bofu-principe:

  • Tofu (Top of the Funnel): Gericht op merkbekendheid en het aantrekken van een breed publiek.
  • Mofu (Middle of the Funnel): Gericht op het verstrekken van meer informatie en het opbouwen van vertrouwen.
  • Bofu (Bottom of the Funnel): Gericht op conversie en het binnenhalen van nieuwe klanten.

 

Utrecht

Succesvol samenwerken

Draagvlak

Een samenwerking is meer dan alleen het leveren van werk. We hebben een vast overlegritme met alle betrokken collega’s van Brecheisen. Zo creëren we draagvlak voor de actiepunten en wordt marketing breder gedragen in de organisatie. 

Focus

Daarnaast houden we focus. We lopen niet zeven sloten tegelijk. Elk half jaar hebben we een aantal speerpunten en wanneer we het resultaat behalen, voegen we een laagje toe aan de marketingstrategie. Op deze manier breiden we de marketingstrategie stapsgewijs uit en halen we het maximale resultaat uit het marketingbudget.

”Het team van Brecheisen Makelaars is heel leuk om mee te werken. Remco Bolwerk (Just The Bare Bones) werkt al heel lang samen met Brecheisen. Via-via kwam Remco bij ons terecht en heeft hij ons erbij betrokken voor het marketingstuk. 

Het gaaf om te zien hoe we in zo’n competatieve markt zulke mooie resultaten weten te behalen. Het is echt een vruchtbare samenwerking.”

Ashley

Onze Samenwerkingen

SEO • SEA • Social advertising • E-mailmarketing

Website ontwikkeling • SEO • SEA •Social advertising

SEA • Premium performance ads • Media buying