Refresh

Net een nieuwe jas gekocht? Dat geeft een heerlijk gevoel toch? Je nieuwe jas is nog fris, goed in model en zit als gegoten.

Zo’n nieuwe jas heb je soms ook nodig voor je onderneming. In de vorm van een nieuwe website, een nieuwe merkstrategie of geheel nieuwe identity

Caramba-low-30

Nieuwe merkstrategie

Een sterke merkstrategie geeft houvast voor klanten en medewerkers. De behoefte aan een nieuwe strategie is vaak een geleidelijk proces met één van deze twee scenario’s:

  • Je hebt helemaal geen merkstrategie en je bent wel toe aan duidelijke kaders. Voor jezelf, je team en het bedrijf.
  • Je merkt dat de strategie een eigen koers is gaan varen. Jullie positionering in de markt is niet (meer) uniek en de concurrenten gaan je voorbij.

Voor beide scenario’s bieden wij het merkstrategie traject aan. Je gaat intensief aan de slag met onze strategen.

Nieuwe website

Na ongeveer 5 jaar is het tijd voor een nieuwe website. Designs en foto’s zijn gedateerd, de content is rommelig geworden, de ontwikkeling van jouw organisatie is online niet goed terug te zien en het gedrag van de doelgroep is veranderd. Deze gebeurtenissen geven aan: ga aan de slag met een nieuwe website.

Wij nemen dit traject voor je uit handen.

Gamification

Nieuwe visual identity

Staat jouw merkstrategie als een huis, maar krijg je het niet voor elkaar om dit om te toveren naar een mooie huisstijl en sterke beelden? Goede fotografie, styling, videografie en creatives maken het mogelijk om jouw verhaal te vertellen. Bovendien verhoogt het jouw online succes.

Wat je kunt verwachten van een nieuwe visual identity:

  • Map met alle templates, designs, elementen, logo variaties, etc.
  • Brandbook met de vernieuwde visuele identiteit van jouw merk.
  • Guidelines hoe je de verschillende elementen toepast.