Ad of the Day – Koningsdag editie

koningsdag inhakers 2022

Koningsdag is de ultieme mogelijkheid om als bedrijf leuk in te haken op deze nationale feestdag. Zoals verwacht doen verschillende bedrijven dat ook en daar kunnen wij minstens zo van genieten als van de dag zelf. Wij laten jullie graag wat leuke inhakers zien.

het koningspaar bezoekt dit jaar maastricht

Grapje hè, maastricht. Veer hawwe vaan uuch 🧡

plezier met Easytoys

Gezellig, zo’n vrijmarkt, maar… sommige dingen koop je gewoon liever bij ons.

social media inhakers

wnf heeft een boodschap

OP = OPGERUIMD! 👑👍 

social media inhakers

de inhaker van intoledlighting

De koning heeft gebeld en wil duurzame verlichting voor het hele land.

inhakers social media marketing

POSTNL, zegeltjes sparen

Gefeliciteerd Willem-Alexander! Vandaag kleurt Nederland oranje, onze favoriete kleur. Hoe vier jij deze kleurrijke feestdag? 🧡🧡🧡

inhakers koningsdag 2022

HORNBACH, EEN vorstelijke troon

Hier volgt een koninklijke boodschap. 👑

inhaker koningsdag 2022

kruidvat, denkt met je mee

Zul je altijd zien. Net als je denkt dat je het perfecte plekje op de Vrijmarkt bemachtigd hebt… 🎶😩 

inhaker koningsdag 2022

ABN AMRO, een tikkie voor een prikkie

Koningsdag kan gelukkig weer als vanouds gevierd worden. Een uitgelezen kans om oude spullen te kopen of verkopen voor een prikkie. Betalen kan heel makkelijk met een tikkie, via de Tikkie QR-code. De betaling verloopt snel en veilig en je hebt geen gedoe meer met contant geld.

inhaker koningsdag 2022

GROLSCH, oranje in een glas

Hoe je ‘m ook wendt of keert, onze frisbittere IPA is oranje vanbinnen én vanbuiten. Drink jij ‘m vandaag uit de fles of toch liever uit een glas? 

inhaker koningsdag 2022

Let's START

Wake up! Wat is jouw marketinguitdaging? Onze marketeers en creatives staan voor je klaar. Vraag vrijblijvend een offerte aan.👇

Ons werk

Waar zoeken mensen naar? Waar laat de concurrentie kansen liggen? Dankzij onze slimme SEO-strategie steeg het aantal organische bezoekers met +36.000! personen in één jaar.

De uitdaging? Een jongere doelgroep interesseren voor kunstuitleen. Het resultaat? +380 leads met één campagne. 

Dankzij onze datagedreven aanpak bouwen wij advertentiecampagnes die zich terugverdienen. Voor Fairytabs hebben we +1.000 advertenties getest om de optimale strategie te ontwikkelen.